Od Džihadista do Čovjeka – dio prvi

prijevod članka Avenging Apostatea sa bloga Pedestrian Infidel

Slijedeći članak predstavlja moje svjedočanstvo o preobraćenju sa kulta smrti, poznatog kao islam, na kršćanstvo. To je bilo vrlo dugo putovanje, koje sam poduzeo samo kako bih pronašao istinu i sretan sam što sam konačno to i uspio. Želio sam javno podjeliti ovo svjedočanstvo zbog toga što želim da ljudi znaju za pravu narav islama te kako bih pokazao kako to izgleda kada si rođen u muslimanskoj obitelji u Saudijskoj Arabiji. Osjećam da je to i moja dužnost. Želim ljudima pokazati kako strahote i užasi islama promijene ljudske živote, razbiju odnose i unište domove – ovo su iskustva koja na zapadu vjerojatno nisu potpuno shvaćena. Nadam se kako će moje svjedočanstvo pomoći spasiti živote, kako u fizičkom tako i u duhovnom smislu, a u međuvremenu se nadam da me smrtonosni zagrljaj islama neće uhvatiti. Nakon što pročitate ovo što slijedi, znati ćete što pod time mislim.

Dio prvi

Moj put od rođenja u islamu do crne ovce u stadu nekako je čudnovat i vrlo dug. Nije se sve dogodilo u jednom danu – nisam vidio neko posebno svjetlo ili bilo što drugo što bi mi pokazalo put iz islama. Trebalo je gotovo četiri godine istraživanja i proučavanja kako bih zaključio da se nalazim na pogrešnom putu. Pri tome je žalosno što mi je taj put bio toliko omilio, da ga nisam mogao samo tako odbaciti i započeti novi život. Radilo o mijenjanju svega za što sam živio. Dopustite da vas ovdje povedem na putovanje kroz svoj život – nadam se da ćete naučiti nešto što je za vas vrlo važno, jer ako to odlučite zanemariti, sami sebe ćete staviti u jednako opasan položaj kao što je onaj u kojem se sada sam nalazim.

Priča počinje mojim rođenjem u Saudijskoj bolnici u Rijadu (prijestolnica Saudijske Arabije). Rođen sam u kasno ljeto 1985. godine. Najmlađe od djece mog oca, upotpunio sam njegovu obitelj – on je mojim dolaskom na svijet bio vrlo zadovoljan, a jednako i moja majka. Na samom mjestu na kojem sam rođen moji su roditelji odrecitirali muslimanski “poziv na molitvu” (ovo je islamska praksa) – “Alah je velik… nema boga osim Alaha, a Muhamed je njegov apostol…” – od tog trenutka ja sam bio musliman. Trebao sam biti odgojen kao musliman – moji roditelji su me trebali poučiti svim islamskim vrijednostima, prema kojima sam trebao živjeti svoj život. Naravno, moji roditelji su se prihvatili tog izazova, budući da se radilo o njihovoj religijskoj dužnosti. Prema islamskom običaju, dobio sam ime sedmog dana nakon rođenja.

Budući da se ne sjećam gotovo ničega iz svog najranijeg djetinjstva (jednako kao i bilo koji drugi normalni čovjek) – početi ću sa automobilskom nesrećom koje se sjećam kao da se zbila jučer. Bilo je to u rujnu – upravo sam počeo ići u školu. Tog jutra sam istrčao kako bih ušao u automobil; skočio sam u auto, ali on se počeo kretati tako da sam pao – prešao je preko moje desne noge i slomio ju. Moj otac me brzo odvezao u obližnju bolnicu u kojoj su mi stavili gips, a zatim sam došao kući. U bolnici su se za mene dobro pobrinuli, ali moja majka nije bila zadovoljna. Nazvala je Pakistan (njezinu zemlju rođenja, kao i mog oca, a i ja posjedujem pakistansku putovnicu) i zatražila nekakav čudan lijek sa ispisanim stihovima iz Kurana. Davala mi je taj lijek danju i noću – nakon tri mjeseca ja sam ozdravio te su ona i moj otac to pripisali Alahovom čudu, a meni su rekli kako svake sekunde svog života trebam zahvaljivati Bogu, budući da me je “Alah” spasio. Od tog dana nadalje, sjećam se kako sam svakodnevno mislio da se ništa ne dogodi ako Alah ne želi da se to dogodi, a za sve što sam učinio rekao bih – “insha’Allah” (“ako Alah tako hoće”, ili “volja Alahova”) – i vjerovao kako se stvar dogodila zbog toga. Naučili su me kako ja sam nisam ništa, ali Alah sve radi. Bio sam samo još jedan alat koji on koristi – bio sam njegov rob i morao sam sebe podvrgavati njegovoj volji. Bijući musliman – uopće nije upitno kako sam upravo tako i radio.

Pročitajte drugi dio

8 komentara »

  1. valiant said

    Blog ti je odličan! Čestitam ti što kritički pišeš o islamu i što doprinosiš da neupućenost o islamu kao vjeri bude manja i više istinitija. I ja sam imao sličan blog, http://odgovorislamu.blogger.ba , ali mi ga je jedan musliman hacker uništio. Ne znam jesi li primjetio, muslimani nisu sposobni da primaju kritike i ako bude moguće oni će pokušati da te onesposobe.

  2. Admin said

    Hvala. :) Još kako sam to primjetio. Meni izgleda da je islam zapravo vježba u iracionalnosti. Slijepo vjerovanje se nagrađuje, u islamu je to ideal. To ide toliko daleko da se muslimani, kad im doslovno citiraš neke djelove njihovih vlastitih spisa, ljute i drže da ih napadaš i blatiš. Nešto nevjerojatno, da mi je netko pričao, ne bih vjerovao.

    Pogledao sam tvoj blog, još ga se može naći u Google cacheu. Uopće se ne brinem da će onesposobiti i moj blog. WordPress je ozbiljan projekt, čak i da uspiju u tome, u što ne vjerujem, to bi bio samo kratkotrajan uspjeh. Zato sam i otvorio blog na američkom servisu, kojemu neki Moamer iz Konjica ne može prijetiti skraćivanjem za glavu. WordPress je odličan, toplo preporučam da ovdje otvoriš novi blog i prebaciš stare članke.

  3. valiant said

    Hvala na preporuci. Sad sam na jednom hr.blogu, stavio si ga među linkove. Pozdrav u Gospodinu!

  4. iskreni said

    puno laži i neistine. ovo je samo loš seminarski rad. samo mi odgovori ako je islam tako los zasto onda ljudi toliko prelaze na islam i tako se brzo siri kako si sam napisao. Samo to objasni i koja je vjera alternativa islamu ako islam nije prava?

    • Klasi said

      Ljudi prelaze na Islam iz neznanja i straha da ce goritiu paklu i propustiti djevice, vino, zlato, dragulje itd. itd. u Islamskom raju. salu na stranu, prije svega prelaze jer im se Islam servira u janjecem ruhu i pod krinkom vjere mira. Nazalost ignorancija i indolencija danasnjih “brih” ljudi navikli da dobiju sve i odmah im ne daje vremena da sami, prije takve kardinalne odluke, prouce Kuran i Hadise. Svatko tko ima soli u glavi nakon sto to procita ce dati pete vjetru.
      Islam se brzo siri i stoga sto “prisila” jos uvijek vrijedi i sto je apostaza kaznjavana i kaznjava se smrcu!. Uostalom osnovan je na macu i krvi. Svoje je pleme Muhamed desetkovao,a da ne govorimo o ostalima jer nisu htjeli njegovu novu vjeru. Sama cinjenica da se prelazak sa Islama na neku drugu vjeru kaznjava smrcu dovoljno je da objasni kakva je to vjere. Nazalost i zapadnjacki i islamski apologisti su uvijek spremni (svatko iz svojih razloga) reci kako to nije tko, mada ih i Kuran i Hadisi pobijaju,a da ne govorimo o statistici zrtava koje su platile glavom jer su se drznule otici. Kakva je to vjera koja prijeti smrcu piscima i crtacima karikatura? U svakom slucaju strah je jedan od velikih faktora uspjeha te vjere, a nafta (tj. placeni proseliteri -drugi!

  5. Admin said

    Mislim da se islam manje širi konverzijom, a više natalitetom. U svakom slučaju, kvantitet nije mjerilo kvalitete.

  6. valiant said

    iskreni gospodine, ti reče ”ako je islam tako los zasto onda ljudi toliko prelaze na islam i tako se brzo siri” Odgovor bi mogao biti zato što se zlo i laž širi brže i lakše od istine i dobra.

    Pravi odgovor je u proroštvu Indžila koji kaže da će u vrijeme koje će prethoditi dolasku Isaa el-Mesiha, Allah poslati zavodničko djelovanje (to je i islam) među ljude zbog toga što nisu povjerovali u istinitost Indžila. Amen!

  7. rea said

    dragi valiant,

    mozes li mi objasniti koji su izvori tvog komentara (drugi paragraf)?
    bas me zanima jesu li iz kur*ana…

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Odgovori

