Zašto negiraju Holokaust

Članak Ayaan Hirsi Ali iz Los Angeles Timesa
Vezano čitanje: Islamski citati o židovima

Pripremite se na PRAVI holokaust

Jednog dana 1994. dok sam živjela u Edeu, malom gradu u Nizozemskoj, posjetila me moja polusestra. Ona i ja smo imigrantice iz Somalije i obje smo zatražile azil u Nizozemskoj. Meni je odobren; njoj je odbijen. Činjenica da sam dobila azil pružila mi je priliku studiranja. Moja polusestra to nije mogla.

Kako bi me primili na sveučilište koje sam željela pohađati, trebala sam položiti tri tečaja: tečaj jezika, tečaj građanstva i tečaj povijesti. U pripremnom dijelu tečaja povijesti prvi put sam čula za Holokaust. Tada sam imala 24, a moja sestra 21 godinu.


Tih dana dnevne novosti bile su ispunjene genocidom u Ruandi i etničkim čišćenjem u bivšoj Jugoslaviji. Kada me je moja polusestra posjetila, vrtjelo mi se u glavi od onoga što se dogodilo 6 milijuna židova u Njemačkoj, Nizozemskoj, Francuskoj i Istočnoj Europi.

Saznala sam kako su nevini muškarci, žene i djeca odvajani jedni od drugih. Sa zvijezdama prišivenim na ramena vlakovima su ih prebacili u logore, gdje su ubijeni plinom, iz jedinog razloga što su židovi.

Vidjela sam slike hrpa kostura, čak i dječjih. Čula sam užasavajuće priče onih koji su preživjeli teror Auschwitza i Sobibora. Sve sam ovo rekla svojoj polusestri te joj pokazala slike u mojem udžbeniku za povijest.

S velikom uvjerenošću, moja sestra je povikala: “To je laž! Židovi znaju kako zaslijepjeti ljude. Nisu oni ubijani, gušeni plinom i kasapljeni. Molim se Alahu da jednog dana svi židovi na svijetu budu uništeni.”

Nije rekla ništa novog. Dok sam odrastala u Saudijskoj Arabiji, sjećam se mojih učitelja, moje majke i naših susjeda kako mi svakodnevno govore kako su židovi zli, zakleti neprijatelji muslimana, kako im je jedini cilj uništiti islam. O Holokaustu nismo nikad ništa čuli.

Kasnije, kao djevojka u Keniji, kada bi filantropija Saudije i drugih država Perzijskog zaljeva došla do nas, sjećam se kako je izgrađivanje džamija i doniranje bolnicama i siromašnima išlo ruku pod ruku sa proklinjanjem židova. Govoreno je kako su židovi odgovorni za smrti beba i za epidemije poput AIDS-a te se držalo kako su oni uzrok svih ratova. Oni su bili pohlepni i učinili bi doslovno bilo što kako bi ubili nas muslimane. Ako smo ikako željeli steći mir i stabilnost, ako nismo željeli biti zbrisani, morali smo uništiti židove. Onima od nas koji nisu bili u mogućnosti oružjem se boriti protiv njih, bilo je dovoljno sklopiti ruke, usmjeriti pogled prema nebu i moliti se Alahu za njihovo uništenje.

Danas, vođe zapadnih zemalja šokirane konferencijom iranskog predsjednika Mahmouda Ahmadinejada, gdje je zanijekao Holokaust, moraju otvoriti oči za ovu stvarnost. Za većinu muslimanskog svijeta, Holokaust nije veliki povijesni događaj kojeg niječu. Mi jednostavno ne znamo da se dogodio, jer nam o tome nikad ništa nisu rekli.

Procjenjuje se kako je danas ukupan broj židova u svijetu danas oko 15 milijuna, sasvim sigurno ne više od 20 milijuna. S druge strane, svjetska populacija muslimana procjenjuje se na između 1.2 i 1.5 milijardi. Ova populacija ne samo vrlo brzo raste, ona je isto tako i vrlo mlada.

Ono što kod Ahadinejadove konerencije upada u oči jest tiho prihvaćanje većine muslimana. Ne mogu si pomoći a da se na zapitam: Zašto u Rijadu, Kairu, Lahoreu, Khatoumu ili Jakarti nema konferencije koja bi osudila Ahmadinejada? Zašto 57 članova Organizacije Islamske Konferencije o ovome šuti?

Možda je odgovor jednako jednostavan kao i užasavajući: Generacijama su vodstva ovih takozvanih muslimanskih zemalja svoje populacije na žličicu hranile propagandom sličnom onoj koju su konzumirale generacije Nijemaca (i drugih Europljana) – kako su židovi štetočine i kako se sa njima treba obračunati sukladno tome? U Europi, logični zaključak bio je Holokaust. Ako se Ahmadinejadu dopusti da djeluje, neće oskudjevati u poslušnim muslimanima spremnim da djeluju po njegovoj želji.

Svijet je potrebno ponovo i ponovo obavještavati o Holokaustu – to nije interes samo preživjelih židova i njihovih potomaka, već interes čitavog čovječanstva.

4 komentara »

  1. awacs said

    Prijatelju pozdrav,
    uistinu šokirajući niz podataka. Za opasnost od islama sam se zainteresirao kad sam sa interneta skinuo Spencerov “politički nekorektan vodič za islam”. Tvoju sam stranicu našao sasvim slučajno iako sam bezbroj puta tragao o tematici. To mi je uistinu žao. Bilo bi mi iznimno drago da poslušaš moj savjet te otvoriš blog i svoja saznanja podjeliš sa tamošnjom zajednicom. To ti nebi trebao biti nikakav problem jer već imaš gomilu pisanog materijala. Ukoliko ipak nemaš volje za to ja vodim blog koji se bavi ovom tematikom, iako ruku na srce moje poznavanje materije nije ni blizu tvoga. Pozdrav dakle i veliko hvala na trudu… :)

    P.S. Ne zamjeri mi ukoliko iskoristim mali dio materijala za svoj blog. Naravno da ću navesti izvor.

  2. Mija said

    slucajno naidjoh na ovu temu koja me doista sokirala…prvenstveno jer znam da su ovo sve gomila gluposti….kome se nesvidja da bude ono shto jeste jednostavno moze pronaci neku religiju koja mu odgovara…(mnogo ih je)…ja imam nekih zamjerki pojedinim religijama (cak i svojoj) no nikada nebih osudjivala citavu naciju zbog nekog pojedinca….ti ako mislis da su zidovi besprijekorni i ubijani bez ikakvog razloga,i da je njihovo vjerovanje cvrsce od tvog(tj. od tvoje vjere) i ako ti se svidja vise od tvoje religije moj ti je savjet da se odreknes svoje i prihvatis drugu religiju…toliko od mene…pozz

  3. lejla said

    Strasno zaista ,vidim da vam je poznavanje i istorije i religije na niskom nivou i kad vec spominjete Židove nisam nikada cula da su ih ubili muslimani vec ti divni krscani koji nemaju nikakve veze sa terorizmom za razliku od muslimana koji poubijase cijeli svijet pa se onda prosto postavlja pitanje ko ubija one jadne ljude u iraku i i palestini nije valjda da je BUSh postao musliman …Ne znam zaista zivot je kratak da bi i dalje zivjeli u zabludi moj savjet vam je ljudi pocnite gledati na svijet sirom otvorenih ociju a ne na pola zatvorenih i ne nasjedajte na price koji vam drugi serviraju iz samo sebi poznatih razloga i malo pogledajte ko to ubija te ljude u svijetu ,ko finansira 50 godina rat u palestini ,ko napada irak,i ko je pobio tolike jevreje …muslimani sigurno nisu !A bas se pitam jos ko je poceo rat u bosni i zbog cega ,samo zato sto su tu zivjeli muslimani ili smo se opet sami izmedju sebe izbili vjerovatno ce te u neznanju i to reci.Veliki pozdrav

  4. post_mortem said

    Ove sve teme pokusavaju oblatiti islam,a ja stvarno ne znam kakve muslimani imaju veze sa Njemackom.Tamo do ovog rata 92-95 nije ih puno bilo nit su mogli napraviti holokaust.Opet vam kazem ne pisite gluposti o tome kako islam toliko blati jevreje jer ja znam da muslimani bacaju kamenje a drugi ih tuku tenkovima.I jos jedna veoma zanimljiva prica.Jedan biser poslijeratni musliman “tajkun” poslao je 2 kamiona puna kamenja u Jeruzalem muslimanima da se obrane. PEACE . do Sudnjeg dana ;)

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Odgovori

