Od Džihadista do Čovjeka – dio drugi

prijevod članka Avenging Apostatea sa bloga Pedestrian Infidel

Dječji vrtić i osnovnu školu u potpunosti sam pohađao u Pakistanu, zbog toga što je to bila jedina škola koju su moji roditelji smatrali dovoljno dobrom za mene, kao i zbog toga što se radilo o islamskoj školi. Moji roditelji nisu željeli da pohađam saudijske škole jer je njihova kvaliteta bila vrlo slaba. Bilo je tamo i nekih američkih škola, ali bile su to nevjerničke škole koje nisu naučavale islam, tako da nisu dolazile u obzir.


Navršio sam sedam godina, čime je za mene došlo vrijeme molitve na muslimanski način. Stajati uspravno, nageti se naprijed, ponovo se ispraviti i prostrjeti se, a onda sve ispočetka, to je bilo ono što sam naučio. Nisam razumio koncept, ali sam tako radio jer je Alah tako rekao. Do desete godine potpuno sam se uvježbao u islamu i morao sam redovito posjećiveti molitve petkom, a bio sam obavezan i na ostale molitve, dakle pet puta dnevno. Iako sam se pokušavao toga pridržavati, nisam uspjevao, napokon, bio sam samo dijete.

Kada bih otišao u džamiju, svećenici su govorili arapski. Arapski jezik nisam razumio, budući da sam živio u kompleksu tvrtke, gdje uopće nije bilo Arapa, samo Pakistanci, Indijci i nešto zapadnjaka. Moj otac bi mi poslije običavao objašnjavati svećenikov govor, kako bih razumio i postao predaniji musliman. Najčešće se spominjalo nešto poput “smrt Izraelu” – moj otac mi je, naravno, objasnio kako su židovi osvojili našu zemlju, mi smo ih zbog toga mrzili i sve ih je trebalo pobiti. Hitler je u Saudijskoj Arabiji bio vrlo cijenjen (nisam tamo bio već 10 godina, ali mislim kako je to još uvijek istina). Naučili su me mrziti židove i voljeti ono što su radili Palestinci (u 1995. godini to je bila vrlo ozbiljna stvar.) Naučili su me kako je džihad najbolji put do raja. I ne, muslimani pod džihadom ne podrazumjevaju “unutrašnju borbu sa vlastitim željama.” Džihad znači Sveti Rat, koji Kuran propisuje svim muslimanima, a kako bi pobili sve nemuslimane. Rečeno mi je kako židove treba pobiti, zbog toga što su se posvetili činjenju nepravdi prema Muhamedu, a jednako tako i kršćane, zbog Križarskih Ratova.

I, kao što je na zapadu već shvaćeno – ne, islam ne pravi razliku između muškaraca, žena i djece. Svatko rođen izvan islama je nemusliman te ga je, kao takvog, dozvoljeno ubiti. Nemuslimanima su dane dvije mogućnosti, ali samo ako se pokore islamskoj premoći, a to su prihvaćanje islama i smrt. Ponekad je nevjernicima omogućena i treća opcija, a to je plaćanje džizja poreza (jizya), koji nije poput poreza na dohodak, ali je poput kaznenog poreza ili reketa, a primjenjuje se samo na nemuslimane koji žive pod islamskom vlašću. Uz to, nemuslimani se smatraju građanima drugog reda, zabranjeno im je posjedovati zemlju te su podvrgnuti i mnogim drugim poniženjima (za više o ovom ponižavajućem položaju pogledaj moj prethodni članak.) Ako nevjernici prihvate islam, samo tada im je oprošteno. Isto tako, ako nevjernici odbiju prihvatiti islam, muslimanima njihova religija dozvoljava uzeti njihovu djecu i žene.

Srećom za mene, u Saudijskoj Arabiji sam proveo samo 10 godina – u državi u kojoj se mač često koristi za odrubljivanje glava ljudi krivih za zločin razmišljanja protivnog islamskim idejama. Nakon toga preselili smo se u Pakistan i živjeli u konzervativnom islamskom gradu pokraj Islamabada (Tvrđava islama). Pakistan, muslimanska zemlja i domovina mojih roditelja, bio je, prema njihovim riječima, najbolja zemlja u kojoj ja i moja braća i sestre možemo provesti svoje godine odrastanja.

Isto religijsko školovanje započeto u Saudijskoj Arabiji nastavilo se i u Pakistanu – isto vježbanje, sa molitvama petkom, ali dodano je još nešto – Ramadan, jednomjesečno razdoblje dnevnog posta, zahtjevano od svih muslimana. Sada sam bio dovoljno star da ostanem cijeli dan gladan, a onda navečer jedem kao lud. Imao sam samo 10 godina – obično za muslimana Ramadan počinje u dobi od 12 godina, ali su moji roditelji pune dvije godine ranije zaključili kako sam spreman. Nije mi rečeno zašto u tom razdoblju ljudi gladuju po čitav dan, ali kada sam navršio dvanaest roditelji su me posjeli i objasnili mi vrijednost Ramadana. Rekli su kako on muslimane uči strpljivosti i kako je dobro djelo, koje muslimanima pomaže ući u raj. Naravno, čuvši to bio sam sretan, jer sam imao želju biti savršeni musliman. Svaku riječ koju su mi o Ramadanu rekli moji roditelji uzeo sam k srcu.

Pročitajte treći dio

6 komentara »

  1. ej samo jedno pitanje.Zasto muslimanke moraju nositi salove da im se ne vidi lice i tko je to prpoisao? Muhamed?

  2. Admin said

    Čini se kako se radi o kontroli. Više o položaju žena u islamu pročitaj u članku Muhamedovo loše mišljenje o ženama. U Kuranu se o odjevanju govori u 24:30, 24:31 i 33:59. Najkontroverzniji od tih redaka je 33:39, koji ide ovako:

    O Vjerovjesniče, reci ženama svojim, i kćerima svojim,
    i ženama vjernika neka spuste haljine svoje niza se.
    Tako će se najlakše prepoznati pa neće napastovane biti.
    A Allah prašta i samilostan je.

    Kada se pogleda praksa nekih islamskih zemalja, u kojima se silovane žene kažnjavaju, muškarci se kažnjavaju silovanjem žena iz njihovih obitelji, a za zalutale zapadne turistkinje koje se nisu pokrile plahtom misli da su lake žene koje traže seks, pa ih po gradu prati čopor napaljenih vjernika, može se naslutiti o čemu se ovdje radi.

    Treba ipak reći kako nisu svi muslimani takvi. Neki se manje drže islama, pa su prema svojim ženama bolji.

  3. ivić katarina said

    kad će treći dio,ja bih napisala seminar iz ovog,super je.

  4. Admin said

    Malo sam zanemario blog, biti će kroz par dana. Imaš sve članke na engleskom na http://pedestrianinfidel.blogspot.com

    Nadam se vidjeti taj seminar kada bude gotov. :)

  5. ivić katarina said

    ok,pozuri s tim,bas me zanima kak je sve zavrsilo.

  6. Admin said

    Serija ima šest članaka, kada i prevedem teći ostaju još tri, koje nemam namjeru odmah prevoditi.

    A kako je završilo, i nije, čovjek je u Emiratima, krije svoje obraćenje i piše blog.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Odgovori

